Prowadzimy kampanie Google Ads i ich pełną analitykę!
Reklama firmy w google w płatnej postaci nazywa się Google Ads, niektórzy jednak nazywają je Adwordsami-dlaczego? Wynika to z tego, iż nazwa tego typu kampanii zmieniła się jakiś czas temu. Jest to ten sam system reklamowy Google dla przedsiębiorstw, jednak ze zaktualizowaną nazwą na Google Ads. Oczywiście narzędzie ewoluuje i funkcje są z okresu na okres są aktualizowane i ulepszane.
Nasza agencja Google Ads jest z Gdańska, jednak współpracujemy z firmami z całej Polski, a także z innych krajów. Pozyskujemy klientów w różnych modelach m.in. CPC, czyli cost per click, oznaczającego naliczanie kosztu reklamy dopiero w momencie kliknięcia jej przez użytkowanika. Jednym z kolejnych modeli rozliczeń jest CPM, czyli cost per mile oznaczającego płatność w modelu rozliczeń za 1000 wyświetleń danej reklamy. Co jest lepsze? Zależy od celów kampanii. Najczęściej osoby prowadzące sprzedaż opierają się na opcji CPC, natomiast CPM wybierane są częściej przez podmioty budujące rozpoznawalność i wzmacniające wizerunek swojej marki.
Prowadzimy kampanie z użyciem narzędzia Google Ads, jest to bardzo szybka i skuteczna forma dotarcia do zainteresowanych klientów. Reklama firmy w Google to dziś podstawawowy środek pozyskiwania sprzedaży dla wielu przedsiębiorstw. Skrzyżowanie bardziej tradycyjnych form pozyskiwania klientów z nowoczesnymi rozwiązaniami daje najlepsze efekty i gwarantuje dotarcie do szerokiego grona klientów. Prowadzenie kampanii opiera się na szczegółowej analityce przy użyciu specjalnych narzędzi, co pozwala na optymalizację kampanii pod najlepsze możliwe wyniki. Google Ads pozwala na wyświetlanie reklam np. w wynikach wyszukiwania w przeglądarce Google, w sieci reklamowej, na YouTube, w Google Merchant Center. Wysoką skuteczność osiągamy także przez tzw. remarketing, czyli docieranie do osób, które wcześniej zostały przyciągnięte na stronę i znają markę. Dzięki temu systemowi reklamowemu można dotrzeć do bardzo sprecyzowanch, pod kątem różnych cech, klientów-lokalizacja, wiek czy zainteresowania to tylko niektóre z tych możliwości. Nasza agencja tworzy profile klientów poprzez tzw. segementacje, umożliwia nam to docieranie z konkretnymi informacjami do najbardziej odpowiednich osób.