Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Napisz do nas:





    1

    Infobroker

    zaspokajamy potrzeby informacyjne!

    • doradztwo
    • analizy i bazy
    • desk research
    • analiza danych zastanych
    • zdobywanie i weryfikacja informacji
    • przekształcanie informacji w wiedzę
    Napisz do nas:





      „Od niedostatku informacji, gorszy jest tylko ich nadmiar”

      Inforbroker zajmuje się wyszukiwaniem informacji na zlecenie. Zdobyte informacje podlegają selekcji, ocenie, opracowaniu, przetwarzaniu, a na końcu udostępnieniu podmiotowi lub osobie zlecającej.

      Broker informacji – researcher w biznesie i nie tylko

      Jako broker informacji zajmujemy się pozyskiwaniem informacji każdego typu. Naszą misją jest zaspokojenie potrzeb informacyjnych naszych klientów, wspomagamy informacyjnie nie tylko w biznesie. Jako profesjonalny researcher przygotowujemy zaawansowaną strategię wyszukiwania informacji i przekształcania jej w wiedzę, strategia ta wymaga także wyselekcjonowania źródeł z których korzystamy zależnie od potrzeb informacyjnych naszych klientów.

      infobrokering, czyli legalny brokering informacji

      Nasz infobrokering, dbając o renomę klientów dociera do ciężko dostępnych i ukrytych informacji, dbając o to, aby były pozyskane w sposób legalny. Dbamy także o to, aby nasz brokering informacji stał na najwyższym poziomie, dlatego zapewniamy naszej kadrze bieżący rozwój z różnych dziedzin nauki, aby ich umiejętności techniczne i analityczne, mimo już wysokiego poziomu, stale się rozwijały.

      Infobroker, czym jeszcze zajmuje się profesjonalne infobrokerstwo?

      Infobrokerstwo samo w sobie jest nieograniczoną usługa pozyskiwania informacji z każdego możliwego zakresu. Infobroker jako pośrednik między klientem, a fachowo wyszukaną informacją gwarantuje zdobywanie informacji w sposób profesjonalny, filtrowanie wyników i rzetelną, obiektywną ocenę. Jako infobroker dostarczamy klientom różnego rodzaju specyficznych informacji, a także bazy danych, analizy i opracowania.

      Infobrokerzy – dla kogo pracują profesjonaliści informacji?

      Infobrokerzy jako profesjonaliści informacji pracują najczęściej dla małych i średnich przedsiębiorców oraz dla korporacji i instytucji rządowych. Oczywiście dostęp do usług otwarty jest także dla wielu innych osób zainteresowanych pozyskaniem ciężko dostępnych lub ciężko weryfikowalnych informacji. Infobrokerzy świadczą usługi m.in. dla dziennikarzy, inwestorów, lekarzy, naukowców polityków i innych osób mających do zaspokojenia potrzeby tego typu. Profesjonaliści informacji wiedzą, że od braku informacji, gorszy jest tylko ich nadmiar…a jako, że żyjemy w świecie z nadpodażą informacji warto rozwiązywać swoje problemy z pomocą infobrokerów, którzy w świecie informacji czują się jak ryby w wodzie.

      Broker baz danych – czym zajmują się brokerzy?

       Bazy danych są podstawą działalności wielu firm, zarówno nowych jak i takich, które istnieją od wielu lat, a nadal chcą się rozwijać i nie zostawać w tyle przez niewykorzystywanie nowych szans. Do przedsiębiorców z pomocą przychodzą brokerzy baz danych. Stworzenie własnej bazy danych nie jest proste jeśli zależy nam na jakości. Broker baz danych potrafi tworzyć bazy szybko i są one pełne i aktualne. Bez doświadczenia jakie mają brokerzy baz danych ciężko jest samemu lub delegując do osób spoza zawodu infobrokerskiego osiągnąć bazy wysokiej jakości.

      Baza danych firm i przedsiębiorstw – bazy kontaktów i klientów biznesowych B2B

       Zapotrzebowanie na bazy danych firm i przedsiębiorstw dotyczy głównie obszaru B2B. Baza danych kontaktów biznesowych potrafi sprawić, iż przedsiębiorstwo nabierze rozpędu, jeśli tylko dostarczone zasoby są wystarczająco dobre. Nasze bazy biznesowe tworzymy na bieżąco, dzięki dostępowi do wielu płatnych baz i narzędzi mamy najaktualniejsze dane.

      Baza mailingowa firm od infobrokera biznesowego

       Jednym z produktów infobrokera biznesowego jest baza mailingowa firm. Przedsiębiorcy w dzisiejszym cyfrowym świecie bardzo często odchodzą od telefonicznego pozyskiwana klientów na rzecz mailingów do potencjalnych kontrahentów. Mail można odczytać w dowolnym momencie, natomiast telemarketerzy zawsze skarżą się na niemożność skontaktowania się z klientem lub jego niechęć albo brak czasu na rozmowę. Nierzadko odbiór dzwoniącego telemarketera jest negatywny, dlatego bazy mailingowe cieszą się dużą popularnością.

      Telefoniczne bazy danych – zakupy i sprzedaż baz danych potencjalnych klientów

       Mimo, iż coraz rzadziej telefoniczne bazy danych są wykorzystywane przez przedsiębiorców to są branże, które nadal opierają na tym swój biznes. Zakupy i sprzedaż baz danych klientów pozwalają kadrze firmy na skupieniu się na pozyskiwaniu klientów zamiast na szukaniu i sprawdzaniu informacji.

      Jaka jest najlepsza baza danych firm?

       Wielu przedsiębiorców zastanawia się jaka jest najlepsza baza firm i czy w ogóle taka istnieje? Jest taka-stworzona indywidualnie na potrzeby przedsiębiorcy. Takich baz danych dostarcza infobroker, niezależnie czy jest to baza danych firm, baza nieruchomości czy jakakolwiek inna. Po ustaleniach zlecenia, bazy pozbawione są elementów nie mających znaczenia dla przedsiębiorców, dzięki czemu baza może być wykorzystywana dynamicznie i bez rozpraszania kadry pracowniczej.

      Agencja infobrokerska i analiza danych zastanych

      Agencja infobrokerska to nie tylko pozyskiwanie informacji, dużą część pracy stanowi analiza informacji. Niektóre z nich są przez nas przetwarzane i przygotowywane, ale bywa też tak, że dane są dostępne w odpowiedniej formie i potrzebna jest wyłącznie analiza danych zastanych. Wówczas sytuacja jest nieco prostsza i początkowo ogranicza się do weryfikacji i agregowania danych do analizy. Poprzez dane zastane rozumie się takie twory jak dokumenty, archiwa, sprawozdania, statystyki, różnego rodzaju zestawienia, materiały o charakterze demograficznym, wszelkiego rodzaju ewidencje, dokumentacje np. techniczne, ankiety, źródła historyczne i inne informacje archiwalne, które może wykorzystać agencja infobrokerska do przygotowania analizy i raportu.

      Badanie metodą desk research – analiza i raport

       Badanie metodą desk research przynosi bardzo dobre efekty. Badania tego typu oparte są na sprecyzowanym celu, badacz powinien wiedzieć na jakie pytania szuka odpowiedzi. Ważne także jest ustalenie czy analiza desk research ma być wstępem do innych badań czy jej efektem ma być raport. Desk research zajmują się specjaliści umiejący odnaleźć się w ogromnej ilości danych, raport musi być oparty na wiarygodnych informacjach, a w pracy na danych używanych w tego typu badaniach bywa tak, że źródła wzajemnie sobie przeczą. Dlatego wymagają one udziału wykwalifikowanych specjalistów umiejących logicznie łączyć w całość dane z wielu źródeł, a także ocenić jak bardzo dane źródło jest wiarygodne. Często zlecenia na tego typu usługi pochodzą ze świata biznesu i dotyczą m.in. struktury, trendów albo wielkości rynków. Desk reaserch jest badaniem charakteryzującym się tym, iż jest możliwe do szybkiego zrealizowania, ponieważ wnioski wyciągane są z danych już dostępnych w momencie rozpoczęcia badania. Wynikiem badania jest raport i rekomendacja.

      Szybki kontakt

      Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.