Masz pytania? Skontaktuj się z nami





    Perswazja i wywieranie wpływu

    Perswazja i wywieranie wpływu

    Doradzamy, uczymy i wywieramy wpływ!

    • wywieranie wpływu i oddziaływanie na pojedyncze jednostki i grupy za pomocą mechanizmów psychologii społecznej i neurolingwistyki
    • wpływanie na percepcję i podświadomość grup i osób
    • operowanie informacją i jej kształtowanie
    • wzmacnianie i łagodzenie przekazu
    • wywoływanie pożądanych reakcji w sferach: emocjonalnej, behawioralnej i poznawczej
    • obniżanie aktywności czynnika krytycznego u grup i osób
    • opracowanie konstruktywnego wyjścia z sytuacji kryzysowych
    • formułowanie komunikatów i skutecznych oraz efektownych haseł skojarzeniowo-emocjonalnych





      „Nie pozwoliłbyś komuś, by zepchnął Cię z  kursu, ale mógłbyś przeoczyć, gdy ktoś sprawia, że lekko Cię z kursu znosi, tak że nawet tego nie zauważyłeś”

      Tak właśnie powinno wyglądać wywieranie wpływu, subtelnie i skutecznie. Nie na siłę. Wywieranie wpływu i perswazja w naszym wykonaniu tak właśnie wygląda, oparta jest na dobrych relacjach, obniżaniu czynnika krytycznego i zmianach w percepcji, a także ingerencji w nieświadomy umysł odbiorców. Zmian można dokonać na trzech poziomach, emocjonalnym, poznawczym i behawioralnym.  Nasza oferta to nie tylko konsulting, doradztwo biznesowe i szkolenie, to także analiza i przygotowywanie strategii poprzez oddziaływanie na jednostki i grupy. Ciężko przy wywieraniu wpływu nie wspomnieć także o narzędziu jakim jest socjotechnika. W wydaniu wojskowym różni się sporo od wydania cywilnego np. w marketingu, a jej definicja jest bardzo szeroka i różni się zależnie od kontekstu w jakim się pojawia, w informatyce kojarzy się ona z hakerami, w ujęciu akademickim czy prasowym jej odbiór jest zupełnie inny.  A co oznacza socjotechnika która pomogła już wielu biznesom? Najkrócej ujmując jest to wykorzystanie znajomości zasad psychologii społecznej, zachowania ludzi i źródeł ich motywacji. Jest użyteczna także w polityce, w PR i marketingu. Techniki wywierania wpływu ułatwiają negocjacje, ułatwiają pozyskiwanie klientów, wpływaniu na marketingowy odbiór produktu i dokonywanie wyborów, nie tylko przez metody socjotechniczne. Historia zna rozmaite przykłady wykorzystania socjotechniki i siły perswazji, jest ona do wykorzystania w każdym aspekcie życia i w każdym biznesie który chce się rozwijać. Perswazja i wywieranie wpływu obecne są w handlu, reklamie, marketingu, PR, usługach każdego typu, w religiach, polityce, negocjacjach i wielu innych dziedzinach, znane są nawet przypadki używania socjotechniki w architekturze. Korzystają z niej także służby specjalne, grupy destrukcyjne oraz przestępcy. Socjotechnika jest także skojarzona z działalnością tzw. spin doktorów, a także specjalistów od Public relations, kształtujących pozytywny wizerunek swoich klientów, kształtujących informacje wychodzącą do publicznej wiadomości, nadając jej odpowiedni „kierunek”, odbiór i budując korzystną jej interpretację u odbiorców. Manipulacje socjotechniczne na niektórych polach wspierane są substancjami chemicznymi, środkami technicznymi, warunkami środowiskowymi, termicznymi i optycznymi. Jest także perswazja językowa, polegająca na zręcznym używaniu odpowiednich słów (i nie używaniu nie odpowiednich), stosowania wzorców i konstrukcji językowych czyli tzw. język wpływu. Na polu codzienności, także ludzie wpływają na siebie wzajemnie, często nie świadomie. Oddziaływać można za pomocą miejsc, zapachów, przestrzeni, postawy ciała, ekspresją mimiczną, głosem, słowem, obrazem, dźwiękiem, sekwencją działań i wieloma innymi aspektami o których przeciętna osoba nigdy nie pomyśli. Środki perswazji to znacznie więcej niż reguły wpływu społecznego Roberta Cialdiniego. Co oferujemy w zakresie naszej oferty konsultingowej? Strategie, doradztwo i szkolenia z wywierania wpływu, kurs jest dostosowany do specyfiki i potrzeb Twojej branży.

      Szybki kontakt

      Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.