Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Napisz do nas:




    Ikonka ekrany z wykresem

    Agencja SEO – pozycjonowanie stron internetowych

    Pozycjonujemy strony w wyszukiwarkach internetowych!

    • Zwiększamy widoczność w wyszukiwarkach i chat botach AI
    • Pełna analityka w pakiecie
    • Stały monitoring stron
    • Eksperci z wiedzą biznesową
    • Raportowanie co miesiąc
    • Brak umów z długim okresem wypowiedzenia
    • Techniczna optymalizacja strony.
    Napisz do nas:




      Agencja SEO Humint zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych, zarówno optymalizując je pod kątem technicznym, contentowym jak i poprzez pracę off-site. Działania SEO (Search Engine Optimisation) przeprowadzane są pod kątem Google, wyników w systemach AI oraz innych wyszukiwarek. Szczegóły omawiamy na początku współpracy, mając na uwadze cele przedsiębiorstwa. Na tym etapie często również doradzamy naszym Klientom.

      W pozycjonowaniu, celem naszej agencji jest dostosowanie witryny do aktualnych wymagań wyszukiwarek i czynników rankingowych, mających wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. To właśnie algorytmy determinują pozycję stron w wynikach wyszukiwania – zarówno w tych tradycyjnych, jak i tych opartych o odpowiedzi generowane przez sztuczną inteligencję.

      Niezbędne jest również zoptymalizowanie witryny pod względem technicznym i permanentne utrzymywanie jej w tym stanie. Błędy bardzo istotnie potrafią wpływać na pozycjonowanie stron, dlatego w Humint strony naszych Klientów są pod stałym nadzorem. Oznacza to, że strony podłączone są do narzędzi monitorujących, które sygnalizują gdy strona zacznie generować błędy. Oprócz tego regularnie przeprowadzamy audyty i działamy przy stronie manualnie – nie polegamy na samych narzędziach.

      W agencji SEO Humint skutecznie pomagamy osiągać cele, patrząc na Twój biznes nie tylko przez pryzmat SEO, ale całego marketingu i biznesu. Dobre SEO szeroko uwzględnia kontekst całej Twojej działalności.

      Czym jest Agencja SEO?

      Wiele osób słysząc pierwszy raz o usługach tego typu zastanawia się co to jest ta agencja SEO?

      Agencja SEO specjalizuje się w pozycjonowaniu stron internetowych w wynikach wyszukiwania tzw. Serpach, dążąc do osiągnięcia najwyższych możliwych wyników. Chodzi o to, aby zwiększyć ruch organiczny (czyli bezpłatny) z wyszukiwarek np. Google. Praca nad widocznością przypomina bardziej maraton niż sprint, potrzebuje dobrze przygotowanej strategii i jej konsekwentnej egzekucji.

      Doświadczeni specjaliści realizują plan pozycjonowania poprzez korzystanie z rozbudowanych możliwości SEO. Od tworzenia treści, przez jej optymalizację i aktualizację, a także poprzez analizę kodu źródłowego strony, poprawiania technicznych aspektów strony nad którą pracują, po zadbanie o pozytywne doświadczenia użytkownika strony tzw. UX. Pozycjonowanie stron to także linkbuilding, czyli obecność odnośników do strony Klienta w serwisach zewnętrznych, dobranych według odpowiednich parametrów i potrzeb. W określonych przypadkach wystarczające bywają nawet tzw. wzmianki, bez linków przychodzących.

      Czemu SEO jest popularne wśród firm?

      Czemu agencja SEO jest popularna wśród firm różnej wielkości i na różnych etapie rozwoju? Wystarczy wyobrazić sobie sytuację, której doświadczył niemal każdy z nas. Wyszukujemy dane zagadnienie w Google (np. „buty na lato” lub „książkowe premiery”) i… klikamy kilka linków z góry. Potencjalni Klienci rzadko kiedy przejrzą kilka stron wyników wyszukiwania. Ważne jest więc, by znaleźć się na pierwszej stronie, a najlepiej na podium pozycji. Aby jednak to zrobić, trzeba określić plan dotyczący fraz kluczowych i wybrać te, które są najodpowiedniejsze dla Klientów z danej branży, uwzględniając ich intencje i mając na uwadze cele biznesowe właściciela obsługiwanej strony.

      Oprócz tego warto wiedzieć, że aby znaleźć się w wynikach systemów AI – również należy zadbać o klasyczne SEO, czyli indeksacje podstron serwisu i wysokie pozycje w wynikach organicznych, zwłaszcza w wyszukiwarce Google. W dużej mierze to właśnie ze stron z czołowych pozycji Google systemy sztucznej inteligencji czerpią dane, dzięki czemu mogą później polecać produkty i usługi.

      Dziś analizy zakupów czy zbierania lead’ów pokazują, że warto być w wielu miejscach jednocześnie. Klient dokonuje konwersji, czyli najczęściej zakupu czy kontaktu z firmą oferującą usługi po kontakcie w kilku źródłach ruchu. Jednym z najistotniejszych są właśnie wyszukiwarki internetowe, które często same w sobie są źródłem konwersji lub skutecznie wspomagają inne kampanie. Dlatego w trosce o kompleksowość oferty, w Humint możesz skorzystać z usług SEO i SEM jednocześnie, w tym m.in. z Google ads.

      Nie sposób wymienić wszystkich elementów strategii SEO i wykonywanych czynności, zwłaszcza że różne strony wymagają różnych podejść i i innych poprawek. Warto wiedzieć, że Agencja Humint w ramach abonamentu działań pozycjonerskich wykonuje m. in. takie prace, jak:

      • Audyty SEO, czyli przeprowadzenie analizy mającej na celu sprawdzenie skuteczności dotychczasowych działań firmy i oceny witryny jako całości (w tym tego, jak postrzegają ją wyszukiwarki). Audyt jest niezbędną częścią procesu, ponieważ jasno wskazuje mocne strony, jak i pola do poprawy. Wynik powyższych czynności jest świetną podstawą do rozpoczęcia wprowadzania zmian.
      • Optymalizacja strony, czyli wprowadzanie zmian, w tym technicznych mających na celu osiągnięcie wyższej pozycji dzięki lepszej ocenie strony przez wyszukiwarki. To jedno z najszerszych zagadnień, a także najważniejszych, stanowiących solidną podstawę do pozyskiwania nowych Klientów.
      • Content marketing – optymalizacja istniejących oraz tworzenie nowych, przemyślanych i odpowiednich treści dla grupy docelowej. Publikowane materiały tekstowe i inne typy treści powinny być oryginalne, jakościowe, zoptymalizowane pod kątem fraz i intencji wyszukujacych, a przede wszystkim użyteczne dla użytkowników. Treść w SEO powinna uwzględniać także to na jakim etapie lejka sprzedażowego lub lejka marketingowego znajduje się użytkownik.
      • Link building, czyli linkowanie zewnętrzne. Jego ważną częścią są m.in. odpowiednio dobrane do współpracy portale, katalogi i inne serwisy. Warto tworzyć na tyle dobre treści blogowe, aby również one pozyskiwały naturalne odnośniki w przestrzeni Internetu.

      Na powyższe, ogólnie ujęte, czynności składa się wiele drobnych elementów. Większość z nich ma charakter cykliczny lub stały.

      Skuteczna agencja SEO Humint  – dla kogo są nasze usługi

      Niezależnie od wielkości serwisu, każda skuteczna, nawet najlepsza agencja SEO zaczyna współpracę od analizy strony internetowej Klienta. Drugim niezbędnym elementem są pytania, dzięki którym będzie mogła stwierdzić czy i jak jest w stanie pomóc. My pracujmy dla firm różnej wielkości, od małych, przez średnie po duże. Lubimy wyzwania i często przejmujemy Klientów, u których nie sprawdziły się inne agencje. Pozycjonujemy zarówno w B2B jak i B2C, a także biznesy lokalne. Niektóre z branż w których mamy doświadczenie to branża nieruchomości, również zagranicznych, branża medyczna, finansowa, odzieżowa, suplementów, gastronomiczna i kilka innych.

      Dlaczego firmy decydują się na pozycjonowanie?

      Firma SEO to wybór wielu firm, których wspólnym mianownikiem jest posiadanie strony internetowej. Dlaczego Klienci decydują się na skorzystanie z usług agencji pozycjonowania? Powodami są:

      • brak specjalistów od SEO w firmie;
      • chęć weryfikacji działań wewnętrznych specjalistów SEO;
      • potrzeba zdefiniowania obszarów do poprawy;
      • zauważone błędy na stronie i niewystarczająca wiedza, by samodzielnie poradzić sobie z nimi;
      • chęć rozwoju biznesu poprzez marketing internetowy;
      • rozpoczęcie pracy nad przygotowaniem nowej strony;
      • potrzeba weryfikacji zmian po odświeżeniu wizerunku strony www lub po migracji;
      • chęć oddania w ręce specjalistów wszystkich lub najważniejszych kwestii związanych z pozycjonowaniem – tzw. outsourcing SEO;
      • wsparcie in-house’owego (własnego) działu SEO w ważnych i trudnych aspektach pozycjonowania przez doświadczonego analityka SEO.

      Niezależnie od tego, która kwestia jest najbardziej zgodna z Twoimi priorytetami, pamiętaj, że pomagamy Klientom w różnych potrzebach – robimy SEO w Polsce, zagranicą oraz w mniejszej skali jako pozycjonowanie lokalne.

      Agencja SEO – jakie są przewagi firm, które z korzystają z agencji do pozycjonowania?

      Taka jak nasza, agencja SEO obecna na rynku wiele lat to przede wszystkim podmiot, który rozwiązał na swojej drodze wiele problemów i obserwował liczne zmiany algorytmów wyszukiwarek internetowych. Nic nie zastąpi doświadczenia w rozumieniu czym jest SEO i jak działa.

      Ponadto, profesjonalna agencja SEO to dla Ciebie:

      • brak konieczności poświęcania nadprogramowego czasu własnego zespołu na pozycjonowanie (co pochłania wiele godzin – szczególnie jeśli nie ma się ugruntowanej wiedzy);
      • możliwość weryfikacji nawet najbardziej szczegółowych kwestii – nie ma problemu, by np. wykonać audyt jedynie konkretnego segmentu działań;
      • redukcja stresu związana z niespodziewanymi sytuacjami – na nas zawsze możesz liczyć, szczególnie gdy pojawią się trudne i niespodziewane problemy.

      Firmy doceniają również oszczędność oraz elastyczność, która wynika z:

      • możliwości dostosowania modelu współpracy (w porównaniu do zatrudniania pracowników na etat, firma SEO może zostać zaangażowana w działania czasowo, np. w ramach konkretnych projektów lub jedynie jako konsultant wdrażanych zmian);
      • braku konieczności wykupowania drogich narzędzi i tworzenia warunków do pracy (specjaliści pracują na własnym sprzęcie wykorzystując nowoczesne programy i narzędzia);
      • możliwości odpuszczenia śledzenia nowinek z dynamicznie zmieniającego się rynku marketingu w wyszukiwarkach – specjaliści wiedzą, co się dzieje, ponieważ na bieżąco obserwują zmiany;
      • otrzymywania precyzyjnych raportów z ustalonymi danymi;
      • doświadczenia i zaangażowania włożonego w pracę.

      White Hat SEO – działamy odpowiedzialnie

      Dobra agencja SEO postępuje zgodnie z zasadami tzw. White Hat SEO. Co to oznacza? Jest to zbiór etycznych, legalnych i zgodnych z wytycznymi wyszukiwarek technik optymalizacji stron, bez nadmiernego ryzyka. Głównym celem agencji white SEO jest poprawa widoczności w wynikach wyszukiwania przy zastosowaniu zaawansowanych i bezpiecznych rozwiązań. Techniki opierają się na zrozumieniu algorytmów i wykorzystaniu ich w pracy.

      Odpowiedzialna agencja zawsze stawia na długotrwałe i zrównoważone efekty. Dba o to aby nie prowadzić działań, które w przyszłości mogą zaszkodzić pozycji strony w wyszukiwaniach online.

      Firma SEO Humint z zaangażowaniem wykona dla Ciebie działania zgodne z najlepszymi praktykami, skupiając się również na doświadczeniach użytkownika.

      Mamy świadomość, że dobry wykonawca jest przede wszystkim skupiony Twoim biznesie oraz Twoim Kliencie i jego potrzebach. Właśnie to chcemy Ci  dziś zaproponować. Zapraszamy do skorzystania z naszego wsparcia. Eksperci SEO z Humint czekają na Ciebie!

      Szybki kontakt