Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Napisz do nas:




    Ikonka ekrany z wykresem

    E-PR – kampanie digital public relations

    Budujemy pożądany wizerunek i rozpoznawalność!

    • Docieramy do odpowiednich segmentów ustalonych grup docelowych
    • Kampanie wspomagane analityką i wiedzą biznesową
    • Wsparcie komunikacyjne i graficzne
    • Zwiększamy także widoczność w wyszukiwarkach i systemach AI
    • Raportowanie
    Napisz do nas:




      Agencja e-PR zajmuje się public relations w Internecie (nazywanym także imagistyką społeczną). Cele są tożsame z celami typowego PR, jednak działania ukierunkowane są na sieć. Co to oznacza? Eksperci działają z myślą o wizerunku Twojej firmy z wykorzystaniem kanałów komunikacyjnych online, takich jak strony www, serwisy internetowe lub platformy społecznościowe. Wszystko po to, byś cieszył się większą rozpoznawalnością, zarobkami oraz Klientami, którzy znajdą we współpracy z Tobą oprócz usług lub produktów, także dodatkową wartość. W Humint od lat świadczymy wsparcie w zakresie e-PR. Zaufaj naszej wiedzy, doświadczeniu oraz umiejętności podejścia do każdego Klienta w sposób indywidualny!

      Agencja e-PR – czym się zajmuje się digital PR?

      Agencja e-PR zajmuje się realizacją działań, które wpływają na konstruowanie pożądanego wizerunku firmy w sieci oraz generowaniem zasięgów w ramach odpowiednich grup odbiorców. Digital PR to czynności ukierunkowanie na Internet, co oznacza, że agencja buduje rozpoznawalność i utrzymuje relacje poprzez wybrane kanały online.

      Sieć to dziś najczęściej wybierany sposób pozyskiwania i utrzymywania relacji zarówno przez firmy, polityków jak i najróżniejsze instytucje. W biznesie zainteresowanie napływa zarówno ze strony małych firm, chcących zostać zauważonymi i docenionymi przez odbiorców, jak i tych większych, dla których e-PR jest sposobem na utrzymanie renomy i podtrzymanie zainteresowania w całym kraju (lub na świecie).

      Agencja e-PR jest świetnym wyborem dla każdej marki, która chce skupić się na budowaniu rozpoznawalności i relacji biznesowych oraz poprawić komunikację z dotychczasowymi Klientami i otoczeniem firmy. To wsparcie nie tylko dla działu marketingu, ale też handlowców oraz innych specjalistów odpowiedzialnych za kontakty i sprzedaż w firmie.

      E-PR to dziś jeden z kluczowych elementów budowania marek i ruchu brand’owego, który wykazuje cechy relatywnie łatwej monetyzacji.

      Agencja digital PR Humint – public relations w Internecie

      Zależnie od założeń współpracy, nasza agencja digital PR skupia się na dystrybucji treści przez:

      • kanały organiczne w wyszukiwarkach – tzw. SEO PR;
      • płatne kanały dotarcia do użytkowników (m. in. poprzez Google, YouTube, Facebook, Instagram, Tik Tok, X czyli Twitter, Bing);
      • zewnętrzne kanały organiczne – zarówno mowa tu o publikacjach sponsorowanych jak i tych bezpłatnych;
      • wyświetlanie treści na zewnętrznych serwisach płatnych w formie banerów i wideo.

      Ponadto trzonem naszych działań jest analityka w ramach prowadzonych kampanii. Wiele uwagi przykładamy także do samego procesu tworzenia komunikacji. Jest ona przemyślana i odpowiednio zaplanowana, a także zapewnia dobry kontakt z Klientami. Skupiamy się na logice i jasności treści, możliwości zrozumienia przez grupę docelową, perswazyjności oraz inkluzywności. Dotyczy to zarówno platform własnych jak i zewnętrznych.

      Efekty kampanii e-PR

      Kampanie e-PR to środek do osiągania celów i założeń, dzięki nim możesz:

      • zbudować oczekiwany przez Ciebie wizerunek przedsiębiorstwa lub osoby;
      • zwiększysz wiarygodność i rozpoznawalność;
      • wesprzesz wydajność działań pracowników z różnych działów Twojej firmy;
      • dotrzesz do odpowiednich, zaplanowanych segmentów odbiorców;
      • zbudujesz pozytywne relacje i będziesz budzić dobre skojarzenia.

      Kampania public relations – kto korzysta z usług e-PR?

      Kampania public relations w sieci bywa wyzwaniem, ale nie dla tych, którzy zajmują się nią na co dzień. Eksperci korzystają z profesjonalnych narzędzi i przestrzegają wcześniej opracowanych procesów. Z tego powodu agencja e-PR jest najlepszą opcją dla tych, którzy nie mają odpowiedniej wiedzy związanej z szeroko pojętym marketingiem, nie wykupili dostępu drogich narzędzi, nie mają opracowanej metodologii oraz nie zatrudniają na etat specjalistów od e-PR. Nasza agencja wspiera precyzyjnymi kampaniami także firmowe działy PR.

      Zaplanowanie kampanii e-public relations zapewnia Twojej firmie korzyści również wtedy, gdy:

      • obawiasz się kryzysu wizerunkowego w Internecie i potrzebujesz zaufanego eksperta, który pomoże Ci go uniknąć lub poradzi sobie z już istniejącym problemem;
      • wprowadzasz na rynek nową markę, ale nie wiesz, jak uporządkować komunikację w sieci;
      • nie masz odpowiedniej wiedzy, by zaplanować przemyślane działania PR w Internecie;
      • masz pomysły, ale przed przystąpieniem do realizacji chcesz zweryfikować je z ekspertem;
      • nie potrafisz określić fundamentów i wyróżników Twojego przedsiębiorstwa, niezbędnych do realizacji kampanii.

      Kampanie digital PR powinny mieć dokładnie wskazany główny cel oraz opcjonalnie cele poboczne. Niezbędna jest także dobrze określona grupa docelowa i jej segmenty (w ich przygotowaniu również wspieramy naszych Klientów), zaplanowanego czasu trwania kampanii, przygotowania warstwy graficznej, zaplanowanego sposobu mierzenia efektów, informacji o innych działaniach realizowanych równolegle. Te ostatnie jest szczególnie istotne ze względu na analitykę.

      E-PR – kanały dotarcia do odbiorców

      E-PR działa najlepiej, gdy łączy się kanały dotarcia, nie gdy skupia się na pojedynczych. Do najpopularniejszych można zaliczyć:

      • własne media społecznościowe i reklamy na nich (np. Instagram, Facebook, LinkedIn, X – niegdyś Twitter, Tik Tok, YouTube, Telegram);
      • influencer marketing – czyli wykorzystanie kanałów zewnętrznych i autorytetu właścicieli kanałów;
      • płatne kampanie w systemach reklamowych Google;
      • własna strona internetowa, wpisy blogowe i aktualności;
      • publikacje na zewnętrznych stronach (np. współprace, newsy PR’owe, marketing szeptany, artykuły sponsorowane);
      • konferencje i inne wydarzenia on-line.

      Powyższe nie oznacza, że trzeba łączyć wszystkie kanały na raz. Chodzi o to, aby wybrać te, które zrealizują cele, mając również na uwadze czynnik ekonomiczny.

      PR internetowy – jakie są zalety profesjonalnego wsparcia agencji digital PR?

      PR internetowy ma wiele zalet, które sprawiają, że warto sięgnąć po takie rozwiązanie. Przede wszystkim agencja e-PR:

      • jest w stanie spojrzeć na każdą sprawę kompleksowo;
      • działa w dobrym imieniu przedsiębiorstwa przy pomocy najlepszych narzędzi (ponieważ potrafi z nich korzystać i zna najlepsze techniki użytkowania aplikacji, nie masz problemu ani z dodatkowymi wydatkami, ani długim okresem nauki);
      • patrzy na firmę optyką spoza przedsiębiorstwa, co sprawia, że jest bezstronna i obiektywna;
      • ma doświadczenie, na które składają się standardy, procedury, pomysły, kwalifikacje i rozwiązane wcześniej problemy;
      • może pracować na Twoich warunkach – w ramach stałej współpracy lub okresowo (np. w zakresie nawet jednego projektu), co sprawia, że łatwo dopasujesz swój budżet;
      • daje komfort polegający na na wsparciu merytorycznym, rozwiewaniu wątpliwości i pomocy w doprowadzeniu do celów (dobra agencja e-PR zapewnia wysokiej jakości usługi, ponieważ to wpływa także na jej renomę);
      • działa w sytuacjach kryzysowych (np. w momencie kryzysu wizerunkowego);
      • daje możliwość zlecenia innych działań – w grę wchodzi nie tylko e-PR (w Humint świadczymy szeroki zakres usług związanych z marketingiem w sieci – pomagamy Klientom w komunikacji, optymalizacji stron pod kampanie PR, optymalizujemy konwersje, przeprowadzamy audyty i analizy).

      Public relations w Internecie – porozmawiajmy o rozwoju Twojej firmy

      Public relations w Internecie to skuteczny sposób na to, by nie martwić się o wizerunkową przyszłość firmy. Dzięki działaniom Humint – agencji e-PR z wieloletnim doświadczeniem, zapewnisz przedsiębiorstwu jasną strategię budowania zasięgu, trwalsze relacje z Klientami i spójną komunikację w sieci. To przekłada się na zaufanie i kreowanie pozytywnego wizerunku.

      Rozpoznawalność i dobra renoma to jeden z kluczy rozwijania biznesu. PR w Internecie to najlepszy sposób, by ją zdobyć.

      Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami! W Humint z przyjemnością rozwiejemy Twoje wątpliwości zarówno przed rozpoczęciem współpracy, jak i na każdym etapie jej trwania!

      Szybki kontakt