
Budujemy pożądany wizerunek i rozpoznawalność!
Agencja e-PR zajmuje się public relations w Internecie (nazywanym także imagistyką społeczną). Cele są tożsame z celami typowego PR, jednak działania ukierunkowane są na sieć. Co to oznacza? Eksperci działają z myślą o wizerunku Twojej firmy z wykorzystaniem kanałów komunikacyjnych online, takich jak strony www, serwisy internetowe lub platformy społecznościowe. Wszystko po to, byś cieszył się większą rozpoznawalnością, zarobkami oraz Klientami, którzy znajdą we współpracy z Tobą oprócz usług lub produktów, także dodatkową wartość. W Humint od lat świadczymy wsparcie w zakresie e-PR. Zaufaj naszej wiedzy, doświadczeniu oraz umiejętności podejścia do każdego Klienta w sposób indywidualny!
Agencja e-PR zajmuje się realizacją działań, które wpływają na konstruowanie pożądanego wizerunku firmy w sieci oraz generowaniem zasięgów w ramach odpowiednich grup odbiorców. Digital PR to czynności ukierunkowanie na Internet, co oznacza, że agencja buduje rozpoznawalność i utrzymuje relacje poprzez wybrane kanały online.
Sieć to dziś najczęściej wybierany sposób pozyskiwania i utrzymywania relacji zarówno przez firmy, polityków jak i najróżniejsze instytucje. W biznesie zainteresowanie napływa zarówno ze strony małych firm, chcących zostać zauważonymi i docenionymi przez odbiorców, jak i tych większych, dla których e-PR jest sposobem na utrzymanie renomy i podtrzymanie zainteresowania w całym kraju (lub na świecie).
Agencja e-PR jest świetnym wyborem dla każdej marki, która chce skupić się na budowaniu rozpoznawalności i relacji biznesowych oraz poprawić komunikację z dotychczasowymi Klientami i otoczeniem firmy. To wsparcie nie tylko dla działu marketingu, ale też handlowców oraz innych specjalistów odpowiedzialnych za kontakty i sprzedaż w firmie.
E-PR to dziś jeden z kluczowych elementów budowania marek i ruchu brand’owego, który wykazuje cechy relatywnie łatwej monetyzacji.
Zależnie od założeń współpracy, nasza agencja digital PR skupia się na dystrybucji treści przez:
Ponadto trzonem naszych działań jest analityka w ramach prowadzonych kampanii. Wiele uwagi przykładamy także do samego procesu tworzenia komunikacji. Jest ona przemyślana i odpowiednio zaplanowana, a także zapewnia dobry kontakt z Klientami. Skupiamy się na logice i jasności treści, możliwości zrozumienia przez grupę docelową, perswazyjności oraz inkluzywności. Dotyczy to zarówno platform własnych jak i zewnętrznych.
Kampanie e-PR to środek do osiągania celów i założeń, dzięki nim możesz:
Kampania public relations w sieci bywa wyzwaniem, ale nie dla tych, którzy zajmują się nią na co dzień. Eksperci korzystają z profesjonalnych narzędzi i przestrzegają wcześniej opracowanych procesów. Z tego powodu agencja e-PR jest najlepszą opcją dla tych, którzy nie mają odpowiedniej wiedzy związanej z szeroko pojętym marketingiem, nie wykupili dostępu drogich narzędzi, nie mają opracowanej metodologii oraz nie zatrudniają na etat specjalistów od e-PR. Nasza agencja wspiera precyzyjnymi kampaniami także firmowe działy PR.
Zaplanowanie kampanii e-public relations zapewnia Twojej firmie korzyści również wtedy, gdy:
Kampanie digital PR powinny mieć dokładnie wskazany główny cel oraz opcjonalnie cele poboczne. Niezbędna jest także dobrze określona grupa docelowa i jej segmenty (w ich przygotowaniu również wspieramy naszych Klientów), zaplanowanego czasu trwania kampanii, przygotowania warstwy graficznej, zaplanowanego sposobu mierzenia efektów, informacji o innych działaniach realizowanych równolegle. Te ostatnie jest szczególnie istotne ze względu na analitykę.
E-PR działa najlepiej, gdy łączy się kanały dotarcia, nie gdy skupia się na pojedynczych. Do najpopularniejszych można zaliczyć:
Powyższe nie oznacza, że trzeba łączyć wszystkie kanały na raz. Chodzi o to, aby wybrać te, które zrealizują cele, mając również na uwadze czynnik ekonomiczny.
PR internetowy ma wiele zalet, które sprawiają, że warto sięgnąć po takie rozwiązanie. Przede wszystkim agencja e-PR:
Public relations w Internecie to skuteczny sposób na to, by nie martwić się o wizerunkową przyszłość firmy. Dzięki działaniom Humint – agencji e-PR z wieloletnim doświadczeniem, zapewnisz przedsiębiorstwu jasną strategię budowania zasięgu, trwalsze relacje z Klientami i spójną komunikację w sieci. To przekłada się na zaufanie i kreowanie pozytywnego wizerunku.
Rozpoznawalność i dobra renoma to jeden z kluczy rozwijania biznesu. PR w Internecie to najlepszy sposób, by ją zdobyć.
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami! W Humint z przyjemnością rozwiejemy Twoje wątpliwości zarówno przed rozpoczęciem współpracy, jak i na każdym etapie jej trwania!