Masz pytania? Skontaktuj się z nami





    22

    Wywiad biznesowy

    wspomagamy efektywne zarządzanie i zdobywamy informacje które budują przewagę!

    • zdobywanie informacji
    • doradztwo gospodarcze
    • analiza i monitoring konkurencji
    • budowanie przewagi konkurencyjnej





      „Każda strategia oparta jest na informacji”

      Wywiad biznesowy polega na zdobywaniu, gromadzeniu, analizowaniu i przetwarzaniu informacji o konkurentach i otoczeniu firmy. Celem wywiadu biznesowego jest uzyskanie lub utrzymanie przewagi na rynku na którym działa przedsiębiorstwo. Innymi słowy jest to przetwarzanie informacji w konkretną i użyteczną wiedzę, pomagającą w zarządzaniu firmą i podejmowaniu najlepszych decyzji poprzez filtrowanie informacji, zrozumienie działań, możliwości i słabości konkurentów. Pomaga też w zrozumieniu silnych stron własnej firmy. Podejmuj decyzje oparte o opracowane i rzetelne informacje.

      Wywiad biznesowy i wywiad konkurencyjny – monitoring i analiza konkurencji

      Poprzez konkurencję rozumiemy zazwyczaj firmy z tego samego sektora, firmy oferujące substytuty naszych towarów lub usług, a także firmy które potencjalnie mogą stać się naszą konkurencją w przyszłości. W przypadku dużych podmiotów gospodarczych konkurencją na rynkach międzynarodowych coraz częściej są także Państwa. Wywiad konkurencyjny jest częścią wywiadu biznesowego, skupioną jak sama nazwa wskazuje na konkurencji. Stworzona przez nasz zespół analiza strategiczna konkurencji pozwala nie tylko na uzyskanie przewagi i przewidywanie działań oponentów rynkowych. Poprzez zapewnienie aktualnych informacji nasz wywiad konkurencyjny oferuje także plan wykorzystania ich dla własnych korzyści i potrzeb, a także umożliwia robienie ruchów wyprzedzających. W naszej ofercie znajduje się także stały monitoring konkurencji, dzięki czemu nasi klienci szybko i sprawnie reagują na wszelkie fluktuacje zachodzące u konkurentów.

      Wywiad biznesowy jako przewaga konkurencyjna, dla kogo i w jakim celu?

      Duże firmy zazwyczaj bardzo wolno reagują na zmiany rynkowe i zmiany u rywalizujących podmiotów, co prowadzi do osłabienia ich przewagi konkurencyjnej, a nawet do utraty pozycji lidera. W sektorze średnich i małych przedsiębiorstw często brakuje budżetu na wyszkolonego wywiadowcę, brakuje także ludzi z tego typu kwalifikacjami na rynku. Zewnętrzna komórka wywiadu biznesowego pomaga w rozwiązaniu tego problemu, a oprócz tego jako zewnętrzna wywiadownia zapewniamy szereg innych korzyści. W modelu outsourcingowym wywiadowcy całkowicie pozbawieni są zależności typu emocjonalnego do firmy dla której pracują, dzięki czemu dostarczają lepszych ocen i analiz. Jako zespół doświadczony w różnego rodzaju sprawach z szerokiego przekroju branż możemy dostarczyć ciekawszych rozwiązań niż pracownik z komórki wywiadowczej pracujący dla jednej firmy. A nade wszystko, jako zewnętrzny wywiad biznesowy jesteśmy tańsi dla zlecającego, pracujemy tyle ile potrzeba i wtedy gdy jest to potrzebne, co jest dużą oszczędnością dla zleceniodawcy.

      Wywiad biznesowy to także przewaga negocjacyjna przedsiębiorstwa

      Wywiad biznesowy dostarcza także informacji o otoczeniu przedsiębiorstwa, a więc sprawdza także dostawców i odbiorców. Mając do dyspozycji informacje przeanalizowane i przetworzone do formy umożliwiającej podejmowanie odpowiednich decyzji zarządowi, prezesowi lub menadżerowi uzyskuje się lepszą pozycje negocjacyjną.

      Wywiad biznesowy to zarządzanie strategiczne firmą – dla kogo analiza strategiczna w przedsiębiorstwie?

      Wywiad biznesowy dostarcza informacji dla różnych szczebli w strukturach przedsiębiorstw. Dostarczamy zarówno informacji o znaczeniu taktycznym jak i strategicznym, zależnie od potrzeb naszych kontrahentów. Pewnie jest, że zarządzanie strategiczne firmą wymaga dobrze opracowanych i sprawdzonych informacji, aby zapewnić stały rozwój organizacji. Analiza strategiczna w przedsiębiorstwie dostarcza wysokiej jakości informacje związane z planami długofalowymi, co pozwala unikać zagrożeń rynkowych i ułatwia wejście w nowe gałęzie i rynki biznesowe oraz utrzymanie wypracowanej wcześniej pozycji.

      Informacja wywiadowcza i raport wywiadu biznesowego

      Informacja wywiadowcza często jest wypadkową zebranych informacji na temat danych i analizy finansowej konkurenta w połączeniu z charakterystyką osób kierujących przedsiębiorstwem, analizy działań i operacji wykonywanych przez konkurenta oraz analizą procesu produkcji. Dzięki tak szerokiemu spojrzeniu i skrupulatnej ocenie, wywiad biznesowy wspiera także działy sprzedaży, produkcji i marketingu. Dzięki naszym czynnościom pomagamy w podjęciu lepszych decyzji odnośnie lokowania środków w odpowiednich miejscach i nie przepalania budżetów. Oprócz analitycznych raportów gwarantujemy pełną anonimowość i obiektywne spojrzenie.

      Szybki kontakt

      Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.