Masz pytania? Skontaktuj się z nami

STREFA WIEDZY

29 mar
oszustwa i wyłudzenia
Oszustwa i wyłudzenia – rodzaje i przykłady
Kategoria: Analiza, Biznes, Perswazja i wywieranie wpływu
Oszustwa i wyłudzenia to popularne przestępstwa dotykające zwykłych ludzi, różnego rodzaju przedsiębiorstwa czy instytucje finansowe. Aby ich uniknąć, przede wszystkim trzeba…
01 paź
zasoby przedsiębiorstwa
Zasoby organizacji w biznesie, jakie zasoby posiada przedsiębiorstwo?
Kategoria: Analiza
Zasoby ekonomiczne przedsiębiorstwa są definiowane jako środki materialne i niematerialne, które umożliwiają stworzenie oferty niezależnie od tego o jakim typie firmy…
28 sty
Wywiadowca OSINT realizuje biały wywiad
OSINT – biały wywiad
Kategoria: Analiza
Osint to akronim Open Source Intelligence, w Polsce określany jako biały wywiad lub wywiad jawnoźródłowy. W dzisiejszym artykule kompleksowo odpowiem nie…
03 kwi
definicja socjotechniki
Socjotechnika definicja
Kategoria: Perswazja i wywieranie wpływu
W tym krótkim artykule zajmiemy się definicją socjotechniki, głównie z perspektywy nauk społecznych, jako, że to szerokie pojęcie jest rozumiane inaczej…
23 sty
fake news
Fake news – co to jest, definicja i przykłady. Jak rozpoznać fake newsy?
Kategoria: Analiza, Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
Fake news to pojęcie coraz częściej spotykane w Polsce, dzisiaj opowiemy sobie o tym zjawisku u nas w kraju i na…
24 cze
Komunikacja niewerbalna przykłady i rodzaje
Komunikacja niewerbalna – rodzaje i przykłady
Kategoria: Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
Komunikacja niewerbalna, kojarzona z mową ciała często niewłaściwie uznawana jest za jej synonim. Komunikaty niewerbalne są szerszym pojęciem, nawet ubiór czy…
11 gru
Pracownicy agencji marketingowej pracują nad internetową kampanią reklamową
Internetowe kampanie reklamowe – wszystko o kampaniach reklamowych online
Kategoria: Marketing
Kampanie reklamowe w Internecie to rozwiązanie, które powinno się rozważyć jeśli prowadzisz stronę internetową, sklep online lub blog. Jeżeli chcesz, aby…
30 paź
korupcja gospodarcza
Korupcja gospodarcza – definicja i przykłady
Kategoria: Analiza
Słowo korupcja pochodzi od łacińskiego słowa "corruptio" oznaczającego zepsucie, kojarzy się najczęściej z polityką i urzędami państwowymi. W tym artykule zajmiemy…
09 sty
outsourcing co to jest
Outsourcing – definicja, przykłady, rodzaje oraz wady i zalety
Kategoria: Biznes
W tym artykule poruszę temat outsourcingu. Czym jest-przedstawię krótką definicję, następne przejdziemy do przykładów w różnych branżach w których outsourcing usług…
30 sty
nda umowa o zachowaniu poufności
Wszystko o NDA – umowa o zachowaniu poufności + wzór
Kategoria: Biznes
NDA, czyli umowa o zachowaniu poufności to dokument z którym można spotkać się jako osoba zatrudniana, natomiast dla przedsiębiorcy klauzula NDA…
13 mar
wojna i walka informacyjna oraz dezinformacja
Wojna informacyjna i dezinformacja, co to jest? Cele, przykłady i efekty.
Kategoria: Analiza, Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
W przestrzeni publicznej często można spotkać, zwłaszcza w kontekście wojny Rosji i Ukrainy, słowo "dezinformacja''. Niektórzy nie wiedzą czym jest, czym…
05 gru
międzynarodowe negocjacje w biznesie
Międzykulturowe i międzynarodowe negocjacje w biznesie
Kategoria: Analiza, Biznes, Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
Negocjacje w biznesie bywają trudne, każda ze stron chce ugrać jak najwięcej dla siebie i zwykle, być może paradoksalnie, łatwiej bywa…
27 maj
ryzyko biznesowe w działalności gospodarczej
Ryzyko biznesowe i gospodarcze – rodzaje i przykłady
Kategoria: Biznes
Ryzyko jest nieodłącznym elementem życia od zarania dziejów. Zwłaszcza u naszych przodków sprzed tysięcy lat u których podejmowanie dużego ryzyka było…
19 cze
anioły biznesu
Anioły biznesu – co to jest, definicja, przykłady oraz wady i zalety
Kategoria: Biznes
Anioły biznesu to kolejna opcja finansowania zewnętrznego, po opisywanych wcześniej Venture Capital czy finansowaniu społecznościowym typu crowdfunding. Z możliwości aniołów biznesu…
17 kwi
błędy poznawcze i myślowe
Błędy poznawcze i przykłady błędnych automatycznych myśli
Kategoria: Analiza, Komunikacja
Niektóre nasze myśli są zgodne z prawdą, ale często zdarza się, że zawierają jej niewiele, a my sami zakrzywiamy naszą rzeczywistość…
17 paź
strategia firmy
Czym jest strategia i biznesowa strategia przedsiębiorstwa – definicja
Kategoria: Analiza, Biznes
Dziś opowiem o tym czym jest biznesowa strategia przedsiębiorstwa, jak ją definiujemy i czym strategia jest w oderwaniu od biznesu i…
10 wrz
optymista i pesymista
Optymista i pesymista, kim są? Czy optymizmu można się nauczyć?
Kategoria: Analiza, Komunikacja
Oba stany, zarówno optymizmu i pesymizmu dotykają nas wszystkich zależnie od sytuacji. Jednak najczęściej, jeden ze sposobów myślenia dominuje. Wyjaśnimy sobie…
14 lis
jak wybrać kontrahenta lub dostawcę
Jak sprawdzić kontrahenta i wybrać dostawcę?
Kategoria: Analiza, Biznes
W biznesie na każdym etapie czekają na nas decyzje do podjęcia. Od najmniejszych, które można delegować po decyzje strategiczne w których…
20 lis
tajemniczy klient i mystery shopping
Tajemniczy klient firmy czyli mystery shopping, co to za badania i na czym polegają?
Kategoria: Analiza, Biznes
W ostatnich latach coraz częściej firmy decydują się na audyty pracy swoich placówek poprzez oddolne sprawdzanie i badanie jakości usług poprzez…
10 maj
ciało migdałowate i jego funkcje
Ciało migdałowate i funkcje tej struktury w mózgu
Kategoria: Analiza, Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
Ciało migdałowate to struktura, która czasami przewija się przy okazji publikacji na temat marketingu czy komunikacji niewerbalnej, ale często publikacje te…
23 paź
strategiczny wywiad biznesowy
Biznesowy wywiad strategiczny – dla kogo i na czym polega?
Kategoria: Analiza, Biznes
Wywiad biznesowy polega na wspieraniu decyzji przedsiębiorstw przez pozyskiwanie, analizowanie i przetwarzanie informacji wywiadowczych, które następnie są wykorzystywane w działaniach lub…
11 sie
nowoczesny marketing narzędzia i techniki marketingu internetowego
Nowoczesny marketing – narzędzia i techniki marketingu internetowego
Kategoria: Biznes, Marketing
Szukasz skutecznych pomysłów, które zagwarantują Ci dotarcie do większej liczby stałych klientów? Sprawdź, co to jest nowoczesny marketing i poznaj najczęściej…
03 mar
Poprzedzanie podprogowe
Podprogowe poprzedzenie na przykładzie komunikacji niewerbalnej
Kategoria: Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
W tym artykule, przybliżymy sobie temat reakcji człowieka na bodźce, zwłaszcza na poziomie nieświadomym. Kluczowe w prostym zrozumieniu tego zagadnienia jest…
02 lip
Dominująca mowa ciała
Mowa ciała – dominująca vs uległa i jej wpływ na rozmówcę
Kategoria: Analiza, Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
Dzisiaj poruszymy temat dominacji w obszarze mowy ciała, czy warto ją okazywać i jak może podziałać w interakcji z innymi osobami.…
17 paź
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Zarząd spółki z o.o. – członek zarządu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Kategoria: Analiza
Zarząd spółki z o.o. powoływany jest na mocy uchwały na kadencję, co odbywa się poprzez zgromadzenie wspólników. Jak sama nazwa wskazuje,…
05 lis
broker informacji
Broker informacji, broker danych i researcher-kim jest infobroker?
Kategoria: Analiza, Biznes
Broker informacji, infobroker, broker danych, a nawet researcher to nazwy mało kojarzonego w Polsce zawodu. Jednak z usług wyżej wymienionych korzystają…
26 maj
marketing operacyjny
Marketing operacyjny – definicja i przykłady
Kategoria: Biznes, Komunikacja, Marketing, Perswazja i wywieranie wpływu
Marketing to szerokie zagadnienie, które można podzielić na mniejsze elementy. W tym artykule skupię się na zdefiniowaniu i opisaniu czym jest…
30 kwi
manipulacja i ewolucja
Manipulacja i inteligencja, a ewolucja i przetrwanie
Kategoria: Analiza, Perswazja i wywieranie wpływu
W dzisiejszym artykule poruszę temat manipulacji z perspektywy ewolucji. Zamiast tytułowej manipulacji, w tym wypadku moglibyśmy śmiało napisać o szerokorozumianym wywieraniu…
28 mar
dlaczego wpływ
Dlaczego tak ciężko kogoś przekonać do swojej racji? Perswazja w życiu i biznesie
Kategoria: Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
Niezależnie od tego czy pracujesz jako sprzedawca, handlowiec, jesteś właścicielem firmy i musisz czasami być negocjatorem czy po prostu lubisz spotkania…
17 kwi
branża fitness marketing
Jak przygotować się do powrotu w branży fitness i jak pozyskać klientów?
Kategoria: Analiza, Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
Na prośbę jednego z naszych partnerów, NAC Polska napisaliśmy artykuł, mający na celu pomoc branży fitness w podniesieniu się po otwarciu.…

Szybki kontakt

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.