Masz pytania? Skontaktuj się z nami

STREFA WIEDZY

21 wrz
Komunikat marketingowy inpost
Sterowanie uwagą klientów – marketing firmy InPost
Kategoria: Marketing
Firma InPost przyzwyczaiła nas do swojego dobrego marketingu i PR, a także, w mojej subiektywnej ocenie, wysokiej jakości usług. Widać, że…
18 wrz
Wykres danymi sprzedażowymi ze sklepu dziecięcego
Marketing sklepu online z artykułami dla dzieci – jak zwiększyliśmy obrót z 8788 zł do 87 889 zł
Kategoria: Marketing
Dziś krótko opiszemy działania przeprowadzone u jednego z naszych klientów z którym rozpoczęliśmy współpracę w marcu bieżącego roku. Po 6 miesiącach…
10 wrz
optymista i pesymista
Optymista i pesymista, kim są? Czy optymizmu można się nauczyć?
Kategoria: Analiza, Komunikacja
Oba stany, zarówno optymizmu i pesymizmu dotykają nas wszystkich zależnie od sytuacji. Jednak najczęściej, jeden ze sposobów myślenia dominuje. Wyjaśnimy sobie…
05 gru
międzynarodowe negocjacje w biznesie
Międzykulturowe i międzynarodowe negocjacje w biznesie
Kategoria: Biznes
Negocjacje w biznesie bywają trudne, każda ze stron chce ugrać jak najwięcej dla siebie i zwykle, być może paradoksalnie, łatwiej bywa…
28 cze
Wywiadowca OSINT realizuje biały wywiad
OSINT – biały wywiad
Kategoria: Technologie informacyjne
OSINT to akronim Open Source Intelligence, w Polsce określany jako biały wywiad lub wywiad jawnoźródłowy. W dzisiejszym artykule kompleksowo odpowiem nie…
27 sie
Metafora
Co to jest metafora? Definicja, funkcja i przykłady znanych metafor
Kategoria: Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
Wielu ludziom metafora kojarzy się z latami szkolnymi, większość z nas właśnie wtedy poznała jej znaczenie i definicję. Metafora towarzyszy nam…
17 paź
strategia firmy
Czym jest strategia i biznesowa strategia przedsiębiorstwa – definicja
Kategoria: Analiza, Biznes
Dziś opowiem o tym czym jest biznesowa strategia przedsiębiorstwa, jak ją definiujemy i czym strategia jest w oderwaniu od biznesu i…
11 sie
nowoczesny marketing narzędzia i techniki marketingu internetowego
Nowoczesny marketing – narzędzia i techniki marketingu internetowego
Kategoria: Biznes, Marketing
Szukasz skutecznych pomysłów, które zagwarantują Ci dotarcie do większej liczby stałych klientów? Sprawdź, co to jest nowoczesny marketing i poznaj najczęściej…
10 maj
ciało migdałowate i jego funkcje
Ciało migdałowate i funkcje tej struktury w mózgu
Kategoria: Marketing
Ciało migdałowate to struktura, która czasami przewija się przy okazji publikacji na temat marketingu czy komunikacji niewerbalnej, ale często publikacje te…
03 wrz
przekonania
Przekonania, przykłady oraz bańka informacyjna
Kategoria: Analiza, Komunikacja
Przekonanie to własne i indywidualne przeświadczenie o słuszności swojego poglądu. Zwykle przekonania pozbawione są emocji, ponieważ uznawane są za coś oczywistego,…
07 lut
myślenie analityczne
Myślenie analityczne, jak stać się bardziej analitycznym?
Kategoria: Analiza
Analityczne myślenie sprawia problem wielu osobom, niestety szkoła nie uczy tego elementu w wystarczającym wymiarze, a ewolucyjne mechanizmy, które w dawnych…
02 lip
Dominująca mowa ciała
Mowa ciała – dominująca vs uległa i jej wpływ na rozmówcę
Kategoria: Analiza, Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
Dzisiaj poruszymy temat dominacji w obszarze mowy ciała, czy warto ją okazywać i jak może podziałać w interakcji z innymi osobami.…
05 lis
broker informacji
Broker informacji, broker danych i researcher-kim jest infobroker?
Kategoria: Analiza, Biznes
Broker informacji, infobroker, broker danych, a nawet researcher to nazwy mało kojarzonego w Polsce zawodu. Jednak z usług wyżej wymienionych korzystają…
28 mar
dlaczego wpływ
Dlaczego tak ciężko kogoś przekonać do swojej racji? Perswazja w życiu i biznesie
Kategoria: Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
Niezależnie od tego czy pracujesz jako sprzedawca, handlowiec, jesteś właścicielem firmy i musisz czasami być negocjatorem czy po prostu lubisz spotkania…
20 lis
tajemniczy klient i mystery shopping
Tajemniczy klient firmy czyli mystery shopping, co to za badania i na czym polegają?
Kategoria: Analiza, Biznes
W ostatnich latach coraz częściej firmy decydują się na audyty pracy swoich placówek poprzez oddolne sprawdzanie i badanie jakości usług poprzez…
26 maj
marketing operacyjny
Marketing operacyjny – definicja i przykłady
Kategoria: Marketing
Marketing to szerokie zagadnienie, które można podzielić na mniejsze elementy. W tym artykule skupię się na zdefiniowaniu i opisaniu czym jest…
26 sie
Spin doktor w biurze
Spin doktorzy – kto to jest spin doktor?
Kategoria: Marketing
Spin doktor jest hasłem przewijającym się w mediach, spin doktorzy przywoływani są najczęściej podczas zbliżających się wyborów. W dzisiejszym artykule napiszę…
23 paź
strategiczny wywiad biznesowy
Biznesowy wywiad strategiczny – dla kogo i na czym polega?
Kategoria: Analiza, Biznes
Wywiad biznesowy polega na wspieraniu decyzji przedsiębiorstw przez pozyskiwanie, analizowanie i przetwarzanie informacji wywiadowczych, które następnie są wykorzystywane w działaniach lub…
14 lis
jak wybrać kontrahenta lub dostawcę
Jak sprawdzić kontrahenta i wybrać dostawcę?
Kategoria: Analiza, Biznes
W biznesie na każdym etapie czekają na nas decyzje do podjęcia. Od najmniejszych, które można delegować po decyzje strategiczne w których…
23 sie
początki komunikacji niewerbalnej
Początki komunikacji niewerbalnej – jak powstawała nauka o gestach i mimice
Kategoria: Komunikacja
Niewerbalne porozumiewanie się towarzyszy nam od samego początku istnienia ludzkości, zanim jeszcze pojawiła się mowa i pismo, zaś początki badań nad…
03 mar
Poprzedzanie podprogowe
Podprogowe poprzedzenie na przykładzie komunikacji niewerbalnej
Kategoria: Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
W tym artykule, przybliżymy sobie temat reakcji człowieka na bodźce, zwłaszcza na poziomie nieświadomym. Kluczowe w prostym zrozumieniu tego zagadnienia jest…
16 sty
detektyw gospodarczy
Detektyw gospodarczy dla przedsiębiorstw – detektywistyka dla firm i biznesu
Kategoria: Analiza, Biznes
Dzisiaj kilka słów o tym czym zajmuje się detektyw gospodarczy świadcząc usługi dla przedsiębiorstw i korporacji oraz o tym jak powinna…
20 lut
sp zoo wady i zalety
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – wady i zalety
Kategoria: Biznes
Wybór formy prawnej prowadzenia działalności to ważna sprawa dla każdego przedsiębiorcy, zarówno początkującego jak i już doświadczonego, część osób decyduje się…
17 kwi
branża fitness marketing
Jak przygotować się do powrotu w branży fitness i jak pozyskać klientów?
Kategoria: Analiza, Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
Na prośbę jednego z naszych partnerów, NAC Polska napisaliśmy artykuł, mający na celu pomoc branży fitness w podniesieniu się po otwarciu.…
20 lip
Jak wybrac opiekunkę lub nianię dla dziecka
Jak sprawdzić opiekunkę dla dziecka lub nianię dla niemowlaka? Podajemy metody.
Kategoria: Analiza
Wielu troskliwych i kochających rodziców, chcąc dla swoich pociech jak najlepiej, szuka najlepszych rozwiązań pozwalających zweryfikować opiekunkę dla dzieci. Zadanie jest…
11 gru
Pracownicy agencji marketingowej pracują nad internetową kampanią reklamową
Internetowe kampanie reklamowe – wszystko o kampaniach reklamowych online
Kategoria: Marketing
Kampanie reklamowe w Internecie to rozwiązanie, które powinno się rozważyć jeśli prowadzisz stronę internetową, sklep online lub blog. Jeżeli chcesz, aby…
28 lut
wladimir putin mowa ciała
Władimir Putin i generałowie – szczegółowa analiza mowy ciała i broń nuklearna w tle
Kategoria: Analiza, Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
Jednominutowe, analizowane przeze mnie wideo przedstawia Prezydenta Rosji Władimira Putina na spotkaniu z Siergiejem Szojgu, generałem, politykiem i zarazem ministrem obrony…
17 paź
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Zarząd spółki z o.o. – członek zarządu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Kategoria: Analiza
Zarząd spółki z o.o. powoływany jest na mocy uchwały na kadencję, co odbywa się poprzez zgromadzenie wspólników. Jak sama nazwa wskazuje,…
02 sie
Doradca marketingowy w pracy
Czym zajmuje się doradca marketingowy?
Kategoria: Biznes, Marketing
Jeżeli prowadzisz biznes i szukasz wsparcia w zaprojektowaniu skutecznej strategii biznesowej przedsiębiorstwa, której nieodłącznym elementem jest strategia marketingowa wpływająca na pozyskanie…
17 wrz
Marketing szeptany pisany na klawiaturze
Marketing szeptany – czym jest buzz marketing?
Kategoria: Marketing
Marketing szeptany - czym jest buzz marketing? Szukasz metody, która przyciągnie sporą ilość nowych klientów, którzy są zainteresowani Twoimi produktami lub…

Szybki kontakt

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.