Masz pytania? Skontaktuj się z nami

STREFA WIEDZY

13 lut
bezpieczeństwo teleinformatyczne firmy
Bezpieczeństwo teleinformatyczne firmy i danych- zasady, strategia i zarządzanie
Kategoria: Biznes
Trudno wyobrazić sobie dzisiaj przedsiębiorstwo, które mogłaby funkcjonować bez komputera czy telefonu. Często to właśnie te dwa elementy są głównymi narzędziami…
14 mar
Strach i lęk przed chorobami
Lęk przed chorobami na przykładzie covid-19. Poznaj źródło strachu, jak radzić sobie z lękiem?
Kategoria: Analiza
To co dziś dotyka wiele osób w każdym wieku to lęk i strach przed chorobami. Na wstępie należy zaznaczyć, iż różne…
16 sty
detektyw gospodarczy
Detektyw gospodarczy dla przedsiębiorstw – detektywistyka dla firm i biznesu
Kategoria: Analiza, Biznes
Dzisiaj kilka słów o tym czym zajmuje się detektyw gospodarczy świadcząc usługi dla przedsiębiorstw i korporacji oraz o tym jak powinna…
23 sie
początki komunikacji niewerbalnej
Początki komunikacji niewerbalnej – jak powstawała nauka o gestach i mimice
Kategoria: Komunikacja
Niewerbalne porozumiewanie się towarzyszy nam od samego początku istnienia ludzkości, zanim jeszcze pojawiła się mowa i pismo, zaś początki badań nad…
11 lip
jak opanować emocje
Jak kontrolować i opanować emocje?
Kategoria: Analiza, Perswazja i wywieranie wpływu
Emocjonalne reagowanie, generalizacje i inne błędy poznawcze-to wszystko przydaje się nam, oszczędzając energię naszych organizmów, a jeszcze częściej przydawało się w…
23 mar
Stomatolog pozuje do reklamy gabinetu stomatologicznego
Marketing stomatologiczny – efektywna reklama gabinetu stomatologicznego
Kategoria: Marketing
Marketing stomatologiczny i reklama gabinetu to niemałe wyzwanie. W czasach dużej konkurencji na rynku oraz łatwej dostępności do usług, aby przyciągnąć…
26 maj
marketing operacyjny
Marketing operacyjny – definicja i przykłady
Kategoria: Marketing
Marketing to szerokie zagadnienie, które można podzielić na mniejsze elementy. W tym artykule skupię się na zdefiniowaniu i opisaniu czym jest…
02 sie
Doradca marketingowy w pracy
Czym zajmuje się doradca marketingowy?
Kategoria: Biznes, Marketing
Jeżeli prowadzisz biznes i szukasz wsparcia w zaprojektowaniu skutecznej strategii biznesowej przedsiębiorstwa, której nieodłącznym elementem jest strategia marketingowa wpływająca na pozyskanie…
19 lut
Skuteczna komunikacja
Dlaczego nie rozumiemy się z innymi ludźmi? Tajniki komunikacji w firmie i w życiu.
Kategoria: Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
Komunikowanie się między ludźmi (mam na myśli dosłownie komunikowanie się, nie samo komunikowanie bo komunikować można nawet bez odbiorcy i to…
20 lis
tajemniczy klient i mystery shopping
Tajemniczy klient firmy czyli mystery shopping, co to za badania i na czym polegają?
Kategoria: Analiza, Biznes
W ostatnich latach coraz częściej firmy decydują się na audyty pracy swoich placówek poprzez oddolne sprawdzanie i badanie jakości usług poprzez…
17 wrz
Marketing szeptany pisany na klawiaturze
Marketing szeptany – czym jest buzz marketing?
Kategoria: Marketing
Marketing szeptany - czym jest buzz marketing? Szukasz metody, która przyciągnie sporą ilość nowych klientów, którzy są zainteresowani Twoimi produktami lub…
03 kwi
definicja socjotechniki
Socjotechnika definicja
Kategoria: Perswazja i wywieranie wpływu
W tym krótkim artykule zajmiemy się definicją socjotechniki, głównie z perspektywy nauk społecznych, jako, że to szerokie pojęcie jest rozumiane inaczej…
23 paź
strategiczny wywiad biznesowy
Biznesowy wywiad strategiczny – dla kogo i na czym polega?
Kategoria: Analiza, Biznes
Wywiad biznesowy polega na wspieraniu decyzji przedsiębiorstw przez pozyskiwanie, analizowanie i przetwarzanie informacji wywiadowczych, które następnie są wykorzystywane w działaniach lub…
19 mar
Cele firmy i działalności gospodarczej
Cele przedsiębiorstwa i cele biznesowe działalności gospodarczej + przykłady
Kategoria: Biznes
Trudno wyobrazić sobie firmę, która funkcjonowałaby bez celu. Aby planować i dążyć do realizacji założeń, niezbędny jest cel. Dzisiejszy artykuł odpowie…
07 lut
Wywieranie wpływu mową ciała
Wywieranie wpływu mową ciała
Kategoria: Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
Jak często zdarza Ci się kogoś widzieć pierwszy raz i bez wymieniania słowa z tą osobą, mieć już w głowie jakąś…
17 maj
Proksemika definicja i przykłady
Proksemika – co to jest? Definicja i przykłady
Kategoria: Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
Proksemika to pojęcie które można spotkać zgłębiając wiedzę na temat komunikacji społecznej. Jest to na tyle ciekawe zagadnienie i mało znane,…
05 lis
broker informacji
Broker informacji, broker danych i researcher-kim jest infobroker?
Kategoria: Analiza, Biznes
Broker informacji, infobroker, broker danych, a nawet researcher to nazwy mało kojarzonego w Polsce zawodu. Jednak z usług wyżej wymienionych korzystają…
02 maj
500 plus wyborcy
Dlaczego kontrargumenty dla 500 plus nie przemawiają do wyborców i beneficjentów-mechanizm psychologiczny
Kategoria: Analiza, Perswazja i wywieranie wpływu
W artykule nie będę rozprawiał o tym czy świadczenia 500 plus są dobre czy złe, pominę grupy które nie mają wiedzy…
30 kwi
manipulacja i ewolucja
Manipulacja i inteligencja, a ewolucja i przetrwanie
Kategoria: Analiza, Perswazja i wywieranie wpływu
W dzisiejszym artykule poruszę temat manipulacji z perspektywy ewolucji. Zamiast tytułowej manipulacji, w tym wypadku moglibyśmy śmiało napisać o szerokorozumianym wywieraniu…
05 maj
Hr konsulting i błędy
Poradnik rekrutera – czego nie powinien robić konsultant HR?
Kategoria: Analiza, Komunikacja
Odpowiemy sobie na pytanie, czego nie powinien robić profesjonalny rekruter. W Polsce jest wielu profesjonalnych rekruterów, ale zdarzają się niestety także…
23 sty
fake news
Fake news – co to jest, definicja i przykłady. Jak rozpoznać fake newsy?
Kategoria: Analiza, Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
Fake news to pojęcie coraz częściej spotykane w Polsce, dzisiaj opowiemy sobie o tym zjawisku u nas w kraju i na…
17 kwi
branża fitness marketing
Jak przygotować się do powrotu w branży fitness i jak pozyskać klientów?
Kategoria: Analiza, Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
Na prośbę jednego z naszych partnerów, NAC Polska napisaliśmy artykuł, mający na celu pomoc branży fitness w podniesieniu się po otwarciu.…
29 mar
oszustwa i wyłudzenia
Oszustwa i wyłudzenia – rodzaje i przykłady
Kategoria: Analiza, Biznes, Perswazja i wywieranie wpływu
Oszustwa i wyłudzenia to popularne przestępstwa dotykające zwykłych ludzi, różnego rodzaju przedsiębiorstwa czy instytucje finansowe. Aby ich uniknąć, przede wszystkim trzeba…
30 maj
Roman Protasiewicz zatrzymany
Roman Protasiewicz, oświadczenie w mediach prorządowych – analiza behawioralna zatrzymanego
Kategoria: Analiza
Roman Protasiewicz (Raman Pratasiewicz), białoruski dziennikarz i opozycjonista, współwłaściciel nieprzychylnego rządowi kanału Nexta, został aresztowany podczas lotu z Aten do Wilna,…
08 paź
Dla kogo wywiadownia
Kto korzysta z wywiadu gospodarczego i wywiadu biznesowego? Komu przydaje się wywiadownia?
Kategoria: Biznes
Wywiad gospodarczy i biznesowy to codzienni towarzysze dobrze prosperujących przedsiębiorstw. Wiele osób zastanawia się kto korzysta z wywiadu gospodarczego i biznesowego.…
24 paź
prokurent spółki kto to
Prokurent spółki – kto to jest?
Kategoria: Analiza
Z możliwości ustanowienia prokurenta mogą korzystać różne podmioty w tym spółki z. o. o, spółki jawne, akcyjne, partnerskie czy nawet jednoosobowe…
14 lis
jak wybrać kontrahenta lub dostawcę
Jak sprawdzić kontrahenta i wybrać dostawcę?
Kategoria: Analiza, Biznes
W biznesie na każdym etapie czekają na nas decyzje do podjęcia. Od najmniejszych, które można delegować po decyzje strategiczne w których…
18 lip
mowa ciała wykrywanie zagrożenia
Wykrywanie zagrożeń przy pomocy odczytywania mowy ciała
Kategoria: Komunikacja
Ewolucyjnie, nieświadome odczytywanie sygnałów wysyłanych przez ciało innych osób dawało nam możliwość podjęcia działań, które zwiększają szanse naszego przeżycia. Ta umiejętność…
02 sie
techniki manipulacji
Techniki manipulacji – metody, sposoby i zasady
Kategoria: Komunikacja, Perswazja i wywieranie wpływu
Techniki manipulacji to techniki wpływu społecznego, wykorzystujące znane specjalistom od socjotechniki czy perswazji metody, sposoby i zasady które wielu z nas…
  • 1
  • 2

Szybki kontakt

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.